2015 m. sausio 3 d., šeštadienis

Nubian Heritage muilas su kanapių aliejumi


     Kadangi pastaruoju metu tik retkarčiais prisėsdavau prie blogo rašymo (dovanų ieškojimas ir t.t.), tai metų pabaigoje pas mane prisikaupė daug produktų, apie kuriuos jau susidariau savo nuomonę ir galiu parašyti apžvalgą. Vienas iš tokių gaminių yra "Nubian Heritage" muilas , kurį parsisiunčiau iš iHerb.com internetinės parduotuvės. 
    Jau senokai mano vonios kambarėlyje nerastumėte dušo želė ar panašių gaminių, net ir natūralių. Prieš pusantrų metų nusipirkau išbandyti natūralų muilą vonios procedūroms, taip ir likau prie tokio tipo priemonių. Muilas užima mažiau vietos vonios spintelėje (o ja aš turiu dalintis su savo kambarioke), patogu vežiotis kelionėje ir užtenka netgi ilgiau nei įprasto tūrio dušo želė. Aš per 1,5 metų laikotarpį spėjau sunaudoti tris muilus, tai vadinasi, man vieneto pakanka maždaug 5-6 mėnesiams. Tad geros kokybės gaminys yra skalsus ir nebrangus, palyginti su kitomis prausimo priemonėmis. 
     "Nubian Heritage" turi didelį muilų pasirinkimą priklausomai nuo odos tipo. Anksčiau esu turėjusi mango sviesto muilą, o dabar sunaudojau "Indian Hemp & Haitian Vetiver, Neem Oil", kuris skirtas normaliai/sausai odai.  

Nuotrauka iš www.fultoncultural.com

INCI: 100% vegetable oils: palm oil and/or coconut oil*, vegetable glycerin, organic shea butter*, cannabis sativa seed (hemp) oil, vetiver, melia azadirachta seed (neem) oil, mineral pigment or vegetable color, natural fragrance and/or essential oil
*Certified Organic Ingredient

     Organiški palmių, kokosų aliejai ir taukmedžio sviestas sudaro kiekvieno muilo bazę, o kiti ingredientai suteikia išskirtinių savybių. Šiame muile esantis kanapių aliejus turi priešuždegiminių savybių, drėkina ir maitina odą. Tie tamsesni taškeliai muile yra susmulkinti kanapių sėklų ir vetiverijos (vetiverio) šaknų gabaliukai, kurie švelniai šveičia odą. Vetiveris, kaip ir kanapių aliejus, jau tūkstančius metų yra naudojamas liaudies medicinoje dėl priešuždegiminių savybių, raminančio poveikio, dėl ko vadinamas gydomuoju. Dar viena natūrali "kaimo vaistinė" - nimbamedžio aliejus. Šis aliejus gydo egzemą, odos bėrimus, aknę, drėkina itin sausą odą, suteikia elastingumo. Kanapių ir nimbamedžio aliejai muilui suteikia tokią žalią spalvą. Kvapas yra neutralus ir vos juntamas.
    Kadangi tai yra antrasis mano sunaudotas "Nubian Heritage" muilas, tai jau įsitikinau šių muilų skalsumu. Net ir likus nedideliam jo kiekiui, muilas lieka toks pat kietas. Prieš šešerius metus, kai atsikrausčiau į Vilnių, pastebėjau, jog įprasti muilai (tuo metu dar neturėjau minčių apie natūralią kosmetiką) tampa minkšti, tai yra sunaudojus iki pusės jie tapdavo minkšti lyg plastelinas, o tuomet labai nepatogu juo naudotis.  Tikriausiai kaltas Vilniaus vanduo, nes net ūkiškas muilas netekdavo savo kietumo, ko niekuomet nepastebėjau naudodama savo kaimo vandentiekio vandenį. Amerikietiški muilai gerai putoja, todėl patogu naudoti prausiantis. Vienintelis dalykas, kuris man nepatiko yra nepakankamas odos drėkinimas. Nors muilas skirtas sausai/normaliai odai, tačiau po vonios procedūrų mano kūno oda reikalauja papildomo drėkinimo (kremo arba aliejaus). 
    Muilą dažniausiai įsimetu į savo prekių krepšelį likus keliems doleriams iki pilno užsakymo. Todėl kitą kartą geriau rinkčiausi sausai odai skirtą muilą, pavyzdžiui morkų-granatų arba alyvuogių-žaliosios arbatos muilą. O šiuo metu pradėsiu naudoti kito gamintojo muilą iš organiško taukmedžio sviesto. 


Jurgita

3 komentarai:

  1. Buvo laikas, kai prausimuisi naudojau muilus - ir kūno odos, ir veido, eksperimentavau net su plaukais:)) Tačiau visgi man patinka labiau dušo geliai, kuriuos renkuosi drėkinančius. Pritrūksta iš muilo šios savybės nors tu ką. Šiuo metu turiu keletą Kvapų namų muilų, tačiau naudoju tik rankų plovimui.

    http://veidrodeli.blogspot.com/

    AtsakytiPanaikinti
  2. man dabar yra tas eksperimentavimo etapas:) arba po kelių pabandymų rasiu man tinkantį muilą arba grįšiu prie dušo gelių:)

    AtsakytiPanaikinti
  3. jau senai mano šeimoje yra naudojami tik natūralūs muilai.. oda yra didžiausias organas, per kurį susigeria viskas, kas patenka..

    AtsakytiPanaikinti